top of page

Despre utopia nuntilor in aer liber

Foto Credit: Moments by SaraFoto

Despre utopia nuntilor in aer liber in orasul nostru

Ce e si cu nuntile in aer liber, nu stiu, dar pot sa va spun ca in ultimii ani a venit o avalansa ucigatoare, cu astfel de propuneri.

90% din viitoarele mirese, (mai nou si mirii) viseaza la pajisti intinse cu mese si scaune decorate in alb, flori de camp impletite intr-o coronita de Ileana Cosanzeana in cap, fetite purtand cosuri cu flori inspre un “Altar” cu vedere de 5 stele.

Eu una cred ca ar trebui sa ne trezim la realitate si fie sa construim o locatie in oras, sau macar in apropierea orasului, unde sa existe posibilitatea organizarii din punct de vedere logistic a unei nunti in aer liber, avand “o oglinda” indoor, pentru orice eventualitate.Sa existe toalete potrivite pentru un eveniment de nivelul unei nunti si bucatarii care sa respecte toate normele sanitare in ceea ce priveste gatirea preparatelor.Fie sa ne luam gandul de la astfel de evenimente.

Da, sunt subiectiva si traiesc cu un cosmnar mai vechi.Da, am fost nevoita “ sa mut” la propriu impreuna cu o echipa de oameni extraordinari, o nunta de afara, inauntru.Bineinteles datorita conditiilor meteo nefavorabile si a unor aplicatii pe telefoanele astea inteligente, care prevestesc vremea al naibii de prost.

Daca iau nunti in aer liber?Am sa iti spun ca nu!Intotdeauna am sa spun NU!...in teorie, pentru ca sunt mai slaba de inger si sincera sa fiu nu-mi da pace provocarea. Daca regret ca iau astfel de nunti? DA! Imediat ce apas pe butonul send al mailului cu oferta trimisa catre miri! ☺ Daca ma lupti cu toate fortele naturii sa iasa PERFECT.Ai ghicit, iarasi DA!

Sunt perfectionista si nuntile in aer liber organizate in Oradea au sanse 50% sa iasa WOW si 50% sa se sfarseasca intr-un DEZASTRU, sau chiar sa nu se concretizeze deloc.

Nu-mi plac jocurile de noroc in general.De aceea merg la sigur! Sau la “aproape sigur”. ☺

Imi plac mirii visatori, dar in acelasi timp ii ubesc pe cei cu picioarele pe pamant.

Indiferent ce nunta va doriti, eu una voi analiza pe toate partile “ visul frumos” si poate-l voi sfarma inainte sa prinda contur daca am cea mai mica urma de indoiala, insa intotdeauna nuntile voastre vor fi sus …acolo…aproape de perfectiune.

Pana data viitoare iubiti si lasati-va iubiti!

bottom of page